loading...
وبسايت هواداران منچستر يونايتد
اسماعيل يوسفي بازدید : 21 شنبه 1392/06/23 نظرات (0)

وبسايت هواداران منچستر يوناتيد:- دیوید مویز میگوید :" من واقعا خوشحالم که نانی قراردادش را تمدید کرده است . او توانایی بالایی دارد و در 26 سالگی در اوج دوران بازیش قرار دارد . من از توجهش به تمرینات تحت تاثیر قرار گرفته ام و مشتاق همکاری با وی در فصلهای اینده هستم . "

نانی ، وینگر پرتغالی میگوید :" بازی برای یونایتد تجربه فوق العاده ای برای من بوده است . وقتیکه به این باشگاه امدم تصور دست یافتن به همچین موفقیت هایی را نمیکردم . تمرین کردن روزانه با بازیکنان درجه یک که میخواهند هر سال جام ببرند محرک بسیار بزرگی برای من است . من بسیار خوشحالم که مربی جدید به من باور دارد و مشتاق کمک کردن به تیم برای کسب موفقیت های بیشتر در این فصل هستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل اصلی نتایج ضعیف هفته های اخیر؟
    بازي بعدي يونايتد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 850
  • بازدید کلی : 41,492