loading...
وبسايت هواداران منچستر يونايتد
اسماعيل يوسفي بازدید : 44 شنبه 1392/06/23 نظرات (0)

وبسايت هواداران منچستر يوناتيد:- دیوید مویز :" من خیلی خوشحالم . فکر میکنم که نمایش خوبی داشتیم و مخصوصا در اوایل نیمه اول فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم . ما موقعیت های بسیار خوبی برای سانتر از کناره مهایا کردیم که شانس های زیادی را برایمان درست کرد ولی نتونستیم به خوبی ازشون استفاده کنیم . در اوایل نیمه اول اندکی مضطرب شده بودیم که پنالتی بهمون کمک کرد .

فکر میکنم که سر الکس از بازی امروز راضی باشد . او لیگ برتر و تیم هایش را میشناسد و تیم هم موقعیت های خوبی خلق کرد و حفظ توپ بالایی داشت . ما گلی هم نخوردیم که نکته بسیار خوبی هست . در حال حاضر ما از نظر دفاعی محکم و مستحکم نشان میدهیم و این نکته در بازی های اینده خیلی کمک مان میکند .

به غیر از یک مورد بیاد ندارم که حریف دیگر موقعیتی داشته باشد . در کل فکر میکنم با توجه به اینکه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم نتیجه منصفانه ای بود .

من صحنه پنالتی را دقیق دیدم و تا حدی موافقم که اولین برخورد بیرون از محوطه بود برای همین با یان هالووی سرمربی حریف را درک میکنم اما در مورد صحنه دیگر که روی اورا رخ داد زیاد مطمئن نیستم که داور تصمیم درستی گرفت . فکر کنم صحنه اورا پنالتی بود . اما در هر حال ما شایسته این موقعیت بودیم چون خوب بازی کرده بودیم و مالک مطلق بازی بودیم .

ما امروز میخواستیم که 90 دقیقه به وین بازی بدهیم . تصمیم به بازی دادن به وی بخاطر زخمش دشوار بود اما وی دیروز با این هدبند تمرین کرد و مشکلی نداشت . او اعلام کرد که میتواند با این هدبند بازی کند و ما هم بهش بازی دادیم . وین با این هدبند شبیه ورزشکارانی که کشتی ژاپنی بازی میکنند شده بود ! البته ضربه ازاد قشنگی زد .

احساس میکنم در نیمه دوم خسته شده بود ولی بهش گفتم که تا اخر تو زمین میماند چون در چند ماه اخیر کم بازی کرده و برای رسیدن به مرز امادگی کامل به بازی کردن بیشتر نیاز دارد . ما به او برای بازی های در پیشرو نیاز داریم . گلزن ها میخواهند گل بزنند و رابین و وین امروز این کار را کردند این چیزیسیت که ما میخواهیم.

من فکر میکنم که عدنان عالی بود . من در رختن بعد بازی جلوی بقیه بازیکن ها ازش تمجید کردم . نمایشش برای نوجوان 18 ساله ای که نخستین بازیش در لیگ برتر را انجام میدهد واقعا خوب بود . ما خوشحالیم که او را در اختیار داریم .

شینجی را در این 2 ماه اخیر خیلی کم در اخیتار داشتیم . وی همش در حال سفر به ژاپن برای بازی های ملی بوده است .

امروز ظاهرا سرماخورده بود و احساس خستگی میکرد . دیروز تمرین کرد و خیلی احساس خوبی نداشت . امیدوار بودیم که تا صبح حالش بهتر بشود اما اینطور نشد برای همین امروز در ترکیب 18 نفره نبود .

ما داریم سعی میکنیم که وی را وارد ترکیب کنیم ولی در این چند هفته اخیر زیاد در تمرینات نبوده و من نتونستم زیاد بازیش را ببینم برای همین انچنان فرصتی برای بازی دادن بهش نداشتیم .

( امروز صحبتی در چند روزنامه شد که یونایتد در روزهای اخر پیشنهاد 125 میلیون پوندی به بیل داده مویز در پاسخ به این مسئله تنها گفت )

همانطوری که قبلا گفتم ما همیشه برای بهترین بازیکن ها رقابت میکنیم و پیشنهاداتی میدهیم .

من همیشه گفتم که از تمارض و دایو زدن خوشم نمی اید و فکر کنم که کارت زرد برای اشلی یانگ عادلانه بود .

من دایو زدن را دوست ندارم و برای همین صحبتی با یانگ خواهم داشت .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل اصلی نتایج ضعیف هفته های اخیر؟
    بازي بعدي يونايتد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 816
  • بازدید کلی : 41,458