loading...
وبسايت هواداران منچستر يونايتد
اسماعيل يوسفي بازدید : 12 شنبه 1392/06/02 نظرات (0)

 

وبسايت هواداران منچستریونایتد در افغانستان - مصدومیت همسترینگ و شانه منجر به این مسئله شد که رونی نتواند در هیچ یک از بازی های پیش فصل تیم حضور داشته باشد, و او برای اولین بار در بازی با سوانزی از هفته اول رقابت های لیگ برتر در فصل جدید به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

چلسی سخت به دنبال خرید این بازیکن ۲۷ ساله می باشد و تاکنون دو پیشنهاد برای این بازیکن ارائه کرده است که یونایتد این پیشنهادها را بلافاصله رد کرده است و انتظار می رود پیشنهاد سوم چلسی در همین هفته مطرح شود, اما با وجود تمام این اخبار, مویز هیچ تردیدی در انتخاب این بازیکن برای بازی با دوشنبه ندارد.

مویز در کنفرانس خبری روز جمعه گفت: وین دوباره سلامتی خودش را بدست آورده و شانس خوبی برای از ابتدا به میدان رفتن در بازی دوشنبه دارد.

مویز همچنین تصمیم سرمربی اورتون, روبرتو مارتینز را برای رد پیشنهاد یونایتد برای لیتون بینز و ماروئن فلاینی, زیر سوال برد و افزود اگر او جای مارتینز می بود, او به این بازیکنان اجازه جدایی می داد.

هنگامی که از او درباره اینکه آیا او برای تصمیم مارتینز تاسف می خورد, او به روزنامه گاردین گفت: من مطمئنا این کار را انجام می دادم اما من همچنین می دانم که اگر سرمربی اورتون بودم و سرآلکس لیتون بینز و ماروئن فلاینی را می خواست, حفظ کردن این بازیکنان برای من بسیار سخت بود چون من همیشه احساس می کنم کار درست آن چیزی است که برای بازیکنان خوب باشد.

“تمام بازیکنان اورتون را من خریده ام, بنابراین من اطلاعات زیادی درباره آنها دارم. آنها باشگاه بزرگی هستند و هر دو این بازیکنان, بازیکنان بی نظیری هستند. اورتون باشگاه بزرگی است, من احترام بسیار زیادی برای آنها قائل هستم و کاری انجام نمی دهم که بر روی باشگاه آنها تاثیر بگذارد. البته گرفتن بازیکن, بر روی عملکرد آنها تاثیر می گذارد.”

“من کاری را انجام می دهم که باید در وظیفه ای که دارم, انجام دهم. من مرتبا با بیل کنرایت(مدیر باشگاه اورتون) صحبت می کنم, ما بیشتر هفته ها با هم صحبت می کنیم. او ارزش بسیار زیادی برای من دارد و خوشبختانه او فکر می کند که من کار بسیار خوبی برای آنها و باشگاه اورتون انجام داده ام. به هیچ وجه, هیچ بی احترامی وجود نداشته است. پیشنهاد از دید باشگاه منچستریونایتد, چیزی خصوصی است و اگر ما زمانی پیشنهاد جدیدی ارائه کنیم ما آن پیشنهاد را خصوصی و کاملا محرمانه اعلام می کنیم.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل اصلی نتایج ضعیف هفته های اخیر؟
    بازي بعدي يونايتد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 779
  • بازدید کلی : 41,421