loading...
وبسايت هواداران منچستر يونايتد
اسماعيل يوسفي بازدید : 6 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (0)

وبسايت هواداران منچستریونایتد در افغانستان - گفته می شود این بازیکن ۲۱ ساله, آینده درخشانی در الدترافورد دارد, پس از انتقال از بلکبرن به یونایتد در سال ۲۰۱۱, دو فصل چشمگیر را پشت سرگذاشته است و اگرچه اخیرا فرصت بازی در پست دلخواهش کمتر شده, او از اینکه منتظر رسیدن زمان درخشش هست, خوشحال است و از بهترین مدافعان درس می آموزد.

فیل به MUTV گفت: من همیشه از ریو و ویدا چیزهایی یاد می گیرم. زمانی که من بازی ها را نگاه می کنم و زمانی که ما بازی های گذشته را نگاه می کنیم, نکاتی را می گیریم, عادات خوبی که آنها دارند. آنها همیشه با ما در تمرینات صحبت می کنند و به ما توصیه هایی می کنند. شما مطمئنا, همیشه چیزهایی یاد می گیرید.

فیل جونز در بازی با ویگان در جام اتحادیه در پست مدافع وسط به میدان رفت, پستی که به نظر خود فیل, آینده او در این پست رقم خواهد خورد, اما مصدومیت زودهنگام رافائل منجر به این مسئله شد تا او به پست مدافع راست منتقل شود و کریس اسمالینگ در مرکز دفاع بازی کند.

هنگامی که از فیل درباره این تغییر پست سوال شد, جونز به نظ راضی نمی رسید اما موافق این مسئله بود – اگرچه او تمایل دارد در پستی که دوست دارد بازی کند اما همیشه معتقد است که باید کاری کند که برای تیم خوب باشد.

” شروع بازی با قرار گرفتن در پست دفاع وسط, خوب بود اما زمانی که من فکر می کردم بازی بسیار خوبی را در پست دفاع مرکزی پشت سر خواهم گذاشت, اتفاقی افتاد. اما فوتبال همین است و شما تنها باید با آن کنار بیایید, خدا را شکر ما بازی را نیز بردیم.”

“البته که ندافع وسط جایی است که من دوست دارم بازی کنم و امیدوارم من بازی های زیادی در آن پست بازی کنم, و این مسئله هر چه زودتر اتفاق بیافتد نه به بعدها موکول شود, اما مهمتر از همه چیز بازی کردن برای منچستریونایتد مهم است و واقعا کار بزرگی می باشد.”

فیل جونز پس از بازی جام اتحادیه در ومبلی, در هفته اول رقابت های لیگ برتر برابر سوانزی به میدان رفت و شیاطین سرخ آن بازی را ۴ بر ۱ پیروز شدند.

“بردن برای ما عادت شده است و این از آن نوع عادات خوبی است که ما داریم, بچه پس از بازی, از نتیجه راضی بودند اما ما می دانیم که فصل طولانی در پیش روی ما قرار دارد و نیاز نیست که پس از اولین مسابقه, بسیار هیجان زده بشویم.”

“من فکر می کنم فشاری بر روی ما بود, اما من فکر نمی کنم فشار اضافه شده دیگری در مقایسه شرایطی که همیشه داریم و به آن عادت کرده ایم, وجود داشته باشد. من فکر می کنم ما به خوبی با این مسئله مقابله کردیم و فکر می کنم تمام بچه ها به این مسئله عکس العمل خوبی نشان دادند. ما عملکرد خوبمان را حفظ می کنیم.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل اصلی نتایج ضعیف هفته های اخیر؟
    بازي بعدي يونايتد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 804
  • بازدید کلی : 41,446