loading...
وبسايت هواداران منچستر يونايتد
اسماعيل يوسفي بازدید : 10 دوشنبه 1392/06/04 نظرات (0)

 

وبسايت هواداران منچستریونایتد در افغانستان - جانی اوانز به صحبت های مورینیو واکنش نشان داد و به سرمربی چلسی گفت که وقت خودش را با این مسائلی که بر روی منچستریونایتد تاثیر ندارد, تلف نکند.

پس از اینکه تمام مدت فصل نقل و انتقالات باشگاه چلسی برای جدایی رونی از این تیم تلاش می کرد, مورینیو اولین سخنانش در راستای جنگ روانی با قهرمان لیگ برتر را بر زبان آورد و مدعی شد که یونایتد که با اختلاف ۱۱ امتیازی فصل گذشته قهرمان لیگ شد, نمی تواند تیمی برتر لقب بگیرد.

اما در آستانه بازی حساس این تیم با چلسی, مدافع منچستریونایتد, جانی اوانز می گوید او و هم تیمی هایش به صحبت های آقای خاص می خندند.

“در حقیقت, تنها  بازی های روانی است. شاید این روشی است که او بکار می گیرد تا تمرکز ما را به هم بزند اما به این مسائل توجه چندانی نشان نمی دهیم, و ما بازیکنان به اینجور چیزها می خندیم.”

اوانز درباره مورینیو گفت: همه می گویند که او تغییر فاحشی در چلسی ایجاد خواهد کرد, اما ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او این کار را خواهد کرد.

“مورینیو مربی خوبی است و من مطمئنم او تاثیر بزرگی بر روی تیم آنها خواهد گذاشت. اما شاید یک ماه یا دو ماه طول بکشد تا ما تیم هایی را که برای قهرمانی می جنگند, تشخیص لدهیم.”

“مربیان تاثیر بزرگی بر تیم ها می گذارند و به همین خاطر است که آنها هواخاهان بسیاری دارند. این همان دلیلی است که تیم های بسیاری مورینیو را می خواهند – زیرا او موفق بوده است.”

“واضح است که آنها با روشی که تیم را آماده می کنند, تاثیر بزرگی بر روی تیم می گذارند. من فکر می کنم در اکثر مواقع همه چیز بستگی به تشویق تیم و اعتماد به بازیکنان دارد.”

“من فکر می کنم مورینیو چنین کاری را در چلسی انجام داده بود, او به آنها اعتماد به نفس بسیاری داده بود و آن زمان, آنها عملکرد موفقی داشتند. اما باید نتظر ماند و مشاهده کرد که آیا او می تواند همان تاثیر را دوباره تکرار کند.”

“من فکر می کنم چلسی عمکرد خوبی در بازی آغازین خود داشت. زمان می برد تا تیم هال سیتی به بودن در لیگ برتر عادت کند, این اولین بازی آنها در بازگشتشان به لیگ برتر بود.”

“چلسی عملکرد چشمگیری داشت و به خوبی فضاها را بسته بودند. به احتمال زیاد شبیه به شیوه ای بود که رئال فصل گذشته در بازی که برابر ما در ورزشگاه خانگیشان انجام داد.”

“ضرباهنگ بازی بسیار زیاد بود و من مطمئنم او از چلسی نیز می خواهد که این چنین بازی کند.”

“شما انتظار ندارید که چنین بازی های بزرگی برابر رقیبان اصلی تان به این زودی ها برگزار شود اما این بازی در خانه ما برگزار می شود و اولین بازی مربی می باشد بنابراین من مطمئنم همه در الدترافورد آماده این بازی خواهند بود.”

اوانز همچنین نگران برنامه بازی ها در هفته های ابتدایی لیگ نمی باشد. او افزود: در مقام بازیکن, شما درباره این مسائل فکر نمی کنید. وظیفه ما تنها تمرکز بر روی فوتبالمان است و اینکه مطمئن باشیم  ما تنها وارد زمین می شویم و عملکرد خوبی نشان می دهیم, به بازی خود در میدان توجه می کنید و مطمئن می شوید عملکردتان به شخه در بازی خوب است.”

“خوشبختانه, بقیه چیزها خودشان در ادامه می آیند. بنابراین, در مقام یک بازیکن, سخت است که به برنامه بازی ها فکر کنید, ما اولین بازی مان در لیگ را برابر اورتون در فصل گذشته باختیم اما لیگ را بردیم. فصل طولانی است و بازیکنان از این مسئله آگاه هستند.”

اوانز برخلاف عقیده برخی کارشناسان مبنی بر اینکه رقابت برای قهرمانی بین ۳ تیم خواهد بود, این مدافع ایرلند شمالی معتقد است تاتنهام نیز با خریدهای بزرگی که در تابستان انجام داده است, می تواند کاندیدای احتمالی رقابت برای قهرمانی باشد.

“تنها سه تیم نمی باسد, تیم های دیگری نیز وجود دارند که می توانند تاثیر بزرگی بر روی لیگ بگذارند و شما هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید, تیم دیگری می تواند بیاید و شما را متعجب کند.”

“رقابت زیادی بر سر این مسئله وجود دارد و هر تیمی کیفیت بالایی دارد. تاتنهام پول زیادی خرج کرده است, بنابراین احتمال دارد فصل خوبی را پیش رو داشته باشد.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل اصلی نتایج ضعیف هفته های اخیر؟
    بازي بعدي يونايتد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 806
  • بازدید کلی : 41,448